جایی برای آرامش...

جایی برای آرامش من ، تو و شاید ما!

جایی برای آرامش...

جایی برای آرامش من ، تو و شاید ما!

پری چهره !


پری چهره نام آلبوم فوق العاده زیبای آقای سینا سرلک هست که واقعا زیبا خونده



از دوستی شنیدم که ایشون شاگرد استاد شجریان هستند و البته جای شک نمیزاره


من خودم به شخصه زیاد آهنگ سنتی گوش نمیدم ، ولی از وقتی این البوم رو دانلود کردم ، مدام دارم این آلبوم رو گوش میدم


به شما هم پیشنهاد میکنم دانلود کنید "دانلود آلبوم با کیفیت MP3 128 "



قهوه تلخ!


سلام ، میخوام یکمی در مورد اینکه چرا بعضی ها میگن کپی نکنید و... بنویسم


بار ها و بار ها شده که دوستان پیام دادن و ناراحت شدن از دست من که چرا قهوه تلخ رو میزنم تو سایت و با این کار دارم به آقای مدیری بی احترامی میکنم و.....


اول از همه اینکه این کار رو برای این انجام میدیم که به نوعی این اثر رو معرفی کنیم و اگر دقت کرده باشید میبینید که با کیفیت پایین در سایت قرار میگیره


دوم اینکه اگر کسی بخواد بخره ، میخره ، نیاز به این نیست که من این فیلم رو نزارم تو سایت


به طور مثال اینکه تا بخواد این سریال توی شهرستان ها پخش بشه زمان میبره و اولش که اصلا گیر نمیاد ، شده مثل نان که باید صف واستی برای خریدنش ، دیر بجنبی تموم شده


یک مورد دیگه اینکه اصلا میدونین آقای مدیری توی این سریال چقدر در آورد؟ ( که البته نوش جونش )

3 قسمت اول وقتی فروش رفت ، حدود به دو میلیارد و خورده ای تومان فروش داشته که بازم نوش جونش ، و این مبلغ چیزی حدود نصف خرجی که برای کل سریال کرده بوده و میشه گفت خوب فروش داشته برای سه قسمت اول


بعضی ها میگن حمایت میکنیم و نمیزنیم تو سایت ( که بیشتر خودشون دانلود میکنن ) ولی نگید حمایت، بگید ترس از فیلتر و ...


من خودم به شخصه میدیدم توی فیس بوک چه کار ها که نمیکردن برای آقای مدیری


در کل اینجا میگم ، بنده این سریال رو میزارم ( بازم میگم برای معرفی اثر با کیفیت پایین ) و امیدوارم دوستان هم که توانایی خرید دارن برن بخرن و حمایتت کنن و از ما دلخور نباشن .


بهتره اگر بنا به حمایت باشه برای بقیه سریال ها هم اینطور قد بلند کنیم و حمایت کنیم نه تنها برای آقای مدیری ، اونم به خاطر اینکه به تازگی به جمع سبز ها پیوسته


با اینکه خیلی از کارگردان های دیگه ما سبز دوست و سبز پرست هستند ولی .......


تولد بنیانگذار حقوق بشر گرامی باد

کوروش کبیردر وبگاه کوروش |+| خوندم که امروز تولد بنیانگذار حقوق بشر ، بزرگ بزرگان ، کوروش کبیر بوده


بنده حقیر هم این روز رو به همه ی ایرانی ها و ایران دوستان تبریک میگم