جایی برای آرامش...

جایی برای آرامش من ، تو و شاید ما!

جایی برای آرامش...

جایی برای آرامش من ، تو و شاید ما!

خاطره........

http://www.psychologytoday.com/files/u45/sad_man.jpg


کی فکرشو میکرد یه روز از همدیگه جدا بشیم

 من و تو با اون همه حرف اینهمه بی صدا بشیم

چی سر آرزو اومد خاطره تکلیفش چی شد

 دستایی که مال منه نصیب دستای کی شد

 چرا نمیشه یک نفس عشقتو از یاد ببرم

 خواب و خیال داشتنت چرا نمیره از سرم

 چرا با هیچکسی نشد یه لحظه جاتو پر کنم

 چرا یکم که دور میشی حس نمیمونه تو تنم

 پس چرا دیونه میشم وقتی تو رو کم میارم

 وقتی  بهت نمیرسم چرا بازم دوستت دارم...


سامان جلیلی - کاری به کارم نداری

از این به بعد آهنگ هم میزارم توی بلاگ ، البته از اون توپ هاش


اولیش هم از سامان جلیلی  که واقعا نمیدونم بگم شبیه محسن یگانه میخونه یا شادمهر؟؟


دانلود آهنگ با کیفیت MP3 192


Download


دانلود آهنگ با کیفیت MP3 192


Download


دانلود آهنگ با کیفیت OGG


Download


سلامی دوباره!

سلامی دوباره به همه ی یاران و دوستان عزیزم که به من لطف داشتن ( امیدوارم هنوز هم داشته باشن )


امروز بعد از چند ماهی به بلاگ سر زدم 


دلم خیلی تنگ شده بود



میخوام شروع کنم به نوشتن ، البته باید اول یک قالب خوب پیدا کنم ، چون گویا اون قالب قبلی حذق شده به صورت اوتوماتیک ، ولی حیف شد ،خیلی روش کار کرده بودم.


فعلا این گل تقدیم به شما عزیزان


گل ، تقدیم به همه