جایی برای آرامش...

جایی برای آرامش من ، تو و شاید ما!

جایی برای آرامش...

جایی برای آرامش من ، تو و شاید ما!

سلامی دوباره!

سلامی دوباره به همه ی یاران و دوستان عزیزم که به من لطف داشتن ( امیدوارم هنوز هم داشته باشن )


امروز بعد از چند ماهی به بلاگ سر زدم 


دلم خیلی تنگ شده بود



میخوام شروع کنم به نوشتن ، البته باید اول یک قالب خوب پیدا کنم ، چون گویا اون قالب قبلی حذق شده به صورت اوتوماتیک ، ولی حیف شد ،خیلی روش کار کرده بودم.


فعلا این گل تقدیم به شما عزیزان


گل ، تقدیم به همه

نظرات 1 + ارسال نظر
کوروش شنبه 25 اردیبهشت 1389 ساعت 12:19 ق.ظ http://korosh7042.blogsky.com

تبریک میگم عزیز
گاهی آدمی لازم دارد
در خلوت خود لا اقل خودش باشد.
پیروز باشی

مطلب جدید گذاشتم سری بزن راجع به سفر

سلام ، ممنونم کوروش عزیز

سر میزنم :-)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد