جایی برای آرامش...

جایی برای آرامش من ، تو و شاید ما!

جایی برای آرامش...

جایی برای آرامش من ، تو و شاید ما!

خاطره........

http://www.psychologytoday.com/files/u45/sad_man.jpg


کی فکرشو میکرد یه روز از همدیگه جدا بشیم

 من و تو با اون همه حرف اینهمه بی صدا بشیم

چی سر آرزو اومد خاطره تکلیفش چی شد

 دستایی که مال منه نصیب دستای کی شد

 چرا نمیشه یک نفس عشقتو از یاد ببرم

 خواب و خیال داشتنت چرا نمیره از سرم

 چرا با هیچکسی نشد یه لحظه جاتو پر کنم

 چرا یکم که دور میشی حس نمیمونه تو تنم

 پس چرا دیونه میشم وقتی تو رو کم میارم

 وقتی  بهت نمیرسم چرا بازم دوستت دارم...


نظرات 2 + ارسال نظر
سحر دوشنبه 27 اردیبهشت 1389 ساعت 10:56 ب.ظ

سلام بلا :دی

مبارک باشه دوباره راه اندازی :-"

چرا خبر ندادی ، باید از یکی دیگه بشنوم؟

واقعا که..!!!

سلام :D

ها؟؟؟؟؟

بهت که گفتم وبو ردیف کردم ، وقتی نمیخونی !

خوش ویومدی :D

نیلوفر سه‌شنبه 28 اردیبهشت 1389 ساعت 10:50 ب.ظ http://my-home.blogsky.com/

به به:)

مبارک باشه...شروع دوباره...

ممنون نیلوفر جان که سر زدی :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد