جایی برای آرامش...

جایی برای آرامش من ، تو و شاید ما!

جایی برای آرامش...

جایی برای آرامش من ، تو و شاید ما!

شب احیا!!!

سلام به همه


امسال هم خوب بود هم بد


خوبش این بود که دست جمعی میرفتیم(با دوستان) و تنها مثل سالهای دیگه نبود که بخوام تنها بشینم تو مسجد و هی اینو اونو نگاه کنم که  با دوستاشون یا پدرشون میان ولی من .....


امسال برعکس 6 نفر بودیم ولی باز بعد مسجد اصلا خوب نبود شب های اول خوب بود ولی شب اخر بد تر از همه بود


بعد مسجد سوار موتور ها شدیم و رفتیم جنگل


تقریبا ساعت 1 میشد


همه یا مرفتن خونه هاشون  یا همون مسجد میشستن بقیه مراسم  ولی ما ...


خلاصه حرکت کردییم و رفتیم جنگل تقریبا شلوغ بود ولی نه به اون صورت


ما هم نشستیم و اصلا به کل یادمون رفته بود که امشب شب 23


و نباید بخنیدم یا شوخی کنیم و خیلی کارای دیگه


تازه دوستام ساعت 2 رفتن وسایل گرفتن که بیکار نباشیم ( البته به جز قلیان ، چون از اولش بود :دی )


خلاصه تا 3 (گفتیم ، خندیدیم ، خوردیم ، کشیدیم ) و برگشتیم


اصلا از دیشب خوشم نیومد و امیدوارم سال دیگه دوباره تنها باشم

نظرات 4 + ارسال نظر
نیلوفر دوشنبه 23 شهریور 1388 ساعت 01:01 ق.ظ http://my-home.blogsky.com/

گاهی تنهایی زیاد هم بد نیس...:)

اما آدم هر وقت و هر جا باشه از ته دل که دعا کنه قبوله:)

خدا کنه دعاهام قبول باشه

مرسی که سر زدی

میوزیک دوشنبه 23 شهریور 1388 ساعت 01:24 ق.ظ http://www.music68080.blogfa.com

مبارک باشه
تو هم به درد هومن گرفتار شدی؟دی
کمال همنشین اثر کرد؟:دی
آپ هستم
سربزنی خوشحال میشم
:دی

مرسی خواهر :دی

آره هومن گیراییش بالاست :پی

حتما سر میزنم مرسی که اومدی

H دوشنبه 23 شهریور 1388 ساعت 01:32 ق.ظ

امیدوار نباش که تنها باشی
اراده ی خودتو قوی کن تا به موقع بتونی بگی : نه
نه گفتن به همونایی که اسمشونو گذاشتی دوستو رفیق...همین.

h جان شما درست میگی میتونستم با یک " نه " خودمو راحت کنم

ولی گفتم بعد این همه مدت تنهایی امشب رو بیخیال بشم

مرسی که سر زدی بازم بیا

علیرضا دوشنبه 23 شهریور 1388 ساعت 05:51 ب.ظ http://www.goroob.blogfa.com

سلام
خندیدن و کشیدن و تنها بودن و این حرفا به نظر من مهم نیست
مهم نیست که لباست مشکی باشه یا سفید
مهم نیست که گریه کنی یا اصلا اشک نیاد سراغت
مهم خیلی چیزایی دیگه است که بستگی به دلت داره ... راست می گن حتی اگر شاد ترین انسان روی زمین هم باشی از نظر دیگران، ممکنه قلبت غمگین باشه و بروز ندی... مثل چاپلین بزرگ
مخلص کلام این که مهم اینکه قلبمون عزادار باشه نه ظاهرمون
....
البته نه به این شدت که بری جنگل و بساط قلیون و تخمه و حتما بافور و پایپ و این حرفا رو علم کنی:یییییییی
تا حالا نیومدم به یک علت..... از این به بعد میام به چندین علت
قبول باشه

ارادتمند
علیرضا

مرسی علیرضا جان

کاملا حرفتع درست و دیگه خیالم راحت شد که قبول :دی

مرسی که اومدی بازم منتظرتم :ایکس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد