جایی برای آرامش...

جایی برای آرامش من ، تو و شاید ما!

جایی برای آرامش...

جایی برای آرامش من ، تو و شاید ما!

آهنگ وب!!

بالاخره با تلاش های فراوان و  دزدیدن کد از سایت علیرضا و قرار دادنش تو سایت خودم موفق به این شدم که آهنگی در سایت بندازیم تا حالشو ببرین


فعلا چون دلم گرفته آهنگ معین به نام دلم گرفت رو قرار دادم



فعلا مجبورید با همین بسازید تا آهنگ جدید :دی


مرسی از دوستان گلی که نظر میدن :ایکس

نظرات 1 + ارسال نظر
نیلوفر سه‌شنبه 24 شهریور 1388 ساعت 12:26 ق.ظ http://my-home.blogsky.com/

‌دلک گرفت از آسمون...هم از زمین هم از زمون...
ممنون برای این آهنگ قشنگ:)
امشب از اون شباس که من...دوباره دیوونه بشم...
تو مستی و بی خبری ...اسیر می خونه بشم...
امشب از اون شباس که من...دلم می خواد داد بزنم...
.
.

مرسی نیلوفر جان

واقعا آهنگ زیباییه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد