جایی برای آرامش...

جایی برای آرامش من ، تو و شاید ما!

جایی برای آرامش...

جایی برای آرامش من ، تو و شاید ما!

کارمند!!

مردی به استخدام یک شرکت بزرگ چندملیتی درآمد. در اولین روز کار خود،
با کافه تریا تماس گرفت و فریاد زد: «یک فنجان قهوه برای من بیاورید.»

صدایی از آن طرف پاسخ داد: «شماره داخلی را اشتباه گرفته ای.
می دانی تو با کی داری حرف می زنی؟»

کارمند تازه وارد گفت: «نه»

صدای آن طرف گفت: «من مدیر عامل شرکت هستم، احمق.»

مرد تازه وارد با لحنی حق به جانب گفت: «و تو میدانی با کی حرف میزنی، بیچاره.»

مدیر عامل گفت: «نه»

کارمند تازه وارد گفت: «خوبه» و سریع گوشی را گذاشت. 

نظرات 1 + ارسال نظر
نیلوفر جمعه 27 شهریور 1388 ساعت 12:53 ق.ظ http://my-home.blogsky.com/

:))
چه باحال:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد